Do it the Lama-way

LAMA is gefascieerd door de wederzijdse beïnvloeding van mens & organisatie. Zoals mensen organisaties maken, maken organisaties mensen

The LAMA-way is daarom gebaseerd op teamwerk. Als teamlid bouwen we samen aan een sterk, authentiek en inspirerend verhaal.

We vertellen het via storytelling aan je klanten en vertalen het naar je medewerkers.

OPTIMIZE your story

Meten is weten en gissen is missen! LAMA is niet tevreden met half werk. We nemen elke activiteit apart onder de loep. Niet de juiste resultaten? Ingrijpen en optimaliseren!

TELL your story

Met de juiste storytelling stellen we je boodschap op punt om jouw doelgroepen te bereiken op de verschillende kanalen. We concentreren ons op een degelijke strategie en de creatieve uitvoering ervan.

BUILD your story!

Met de WHY-HOW-WHAT-methodologie van Simon Sinek komen we tot een aantrekkelijk, inspirerend en autheniek verhaal. Dit verhaal vormt de basis voor jouw branding, communicatie en alle strategische acties, zowel intern als extern.

Op zoek naar een succesverhaal?

Geen tijd om dit zelf te doen? LAMA wordt jouw partner bij je volledige strategie!

Let’s do this together

Samen met de LAMA sherpas op stap

Het onderzoek

Via een strategische workshop gaat LAMA in jouw organisatie op onderzoek. Samen met een aantal key personen bekijken we uitvoerig de huidige situatie en discussiëren we samen om je identiteit, je story, scherp te krijgen. LAMA vindt het heel belangrijk om de analyse na de workshop te toetsen aan de realiteit via een imago-audit bij je doelgroep.

Jouw verhaal

Verhalen vertellen we al 50 duizend jaar. Mensen hebben een verhaal nodig waar ze zich mee kunnen identificeren. Verhalen geven een bepaalde houvast om betekenis te geven aan dingen die gebeuren. Organisaties hebben een verhaal nodig. Anders gaan mensen het zelf invullen.
LAMA bouwt samen met jou aan een sterk, inspirerend en authentiek verhaal. We verwoorden je reden van bestaan en wat je zo uniek maakt ten opzichte van de anderen!

Je strategie

In deze stap worden kernboodschappen gefilterd die de basis vormen van gerichte interne en externe communicatie om je te positioneren als een aantrekkelijke werkgever, als interessante partij naar je klanten en uniek ten opzichte van je concurrenten. Je medewerkers neem je mee in je verhaal en strategie zodat ze ook nadat ze uit je organisatie vertrokken zijn je beste ambassadeurs blijven!

De uitvoering

Tijd voor actie! LAMA werkt op basis van je verhaal en strategie creatieve acties uit om je ambitie te bereiken. Als teamlid geven we je handige tools en tips mee om zelf aan de slag te gaan. Samen gaan we voor: ‘just do it!’

Het effect

Om te weten of je inspanningen lonen, moet je het effect meten. Meten is weten en gissen is missen! Wordt een middel beoordeeld met een onvoldoende? Blijven de doelstellingen uit? Wordt je content niet gelezen, geliked of shared? We grijpen in en optimaliseren je strategie.

Samen met de LAMA sherpas op stap

Het onderzoek

Via een strategische workshop gaat LAMA in jouw organisatie op onderzoek. Samen met een aantal key personen bekijken we uitvoerig de huidige situatie en discussiëren we samen om je identiteit, je story, scherp te krijgen. LAMA vindt het heel belangrijk om de analyse na de workshop te toetsen aan de realiteit via een imago-audit bij je doelgroep.

Jouw verhaal

Verhalen vertellen we al 50 duizend jaar. Mensen hebben een verhaal nodig waar ze zich mee kunnen identificeren. Verhalen geven een bepaalde houvast om betekenis te geven aan dingen die gebeuren. Organisaties hebben een verhaal nodig. Anders gaan mensen het zelf invullen.
LAMA bouwt samen met jou aan een sterk, inspirerend en authentiek verhaal. We verwoorden je reden van bestaan en wat je zo uniek maakt ten opzichte van de anderen!

Je strategie

In deze stap worden kernboodschappen gefilterd die de basis vormen van gerichte interne en externe communicatie om je te positioneren als een aantrekkelijke werkgever, als interessante partij naar je klanten en uniek ten opzichte van je concurrenten. Je medewerkers neem je mee in je verhaal en strategie zodat ze ook nadat ze uit je organisatie vertrokken zijn je beste ambassadeurs blijven!

De uitvoering

Tijd voor actie! LAMA werkt op basis van je verhaal en strategie creatieve acties uit om je ambitie te bereiken. Als teamlid geven we je handige tools en tips mee om zelf aan de slag te gaan. Samen gaan we voor: ‘just do it!’

Het effect

Om te weten of je inspanningen lonen, moet je het effect meten. Meten is weten en gissen is missen! Wordt een middel beoordeeld met een onvoldoende? Blijven de doelstellingen uit? Wordt je content niet gelezen, geliked of shared? We grijpen in en optimaliseren je strategie.