Client case

FlowFactor

Situatieschets

FlowFactor staat niet alleen bekend voor hun DevOps approach en hun open mindset voor innovatieve technologieën, maar ook voor hun gepassioneeerde en getalenteerede consultants. FlowFactor bestaat uit een sterk team dat graag snel vooruit gaat en zich uitleeft in uitdagende projecten.

We analyseerden de interne cultuur en luisterden naar hun verhaal. Kortom, hun DNA. Hierbij kwamen we tot de conclusie dat FlowFactor eigenlijk al alles in huis heeft om nieuw talent aan te trekken, namelijk hun eigen consultants. Een intern sterk employer brand, al werd dit alleen nog niet extern uitgedragen. Samen doken we in hun werkgeversidentiteit en creëerden we een nieuwe identiteit die FlowFactor zowel visueel als online volledig tot zijn recht laat komen.

Het resultaat? Een sterk groeiende online aanwezigheid waaraan alle medewerkers hun steentje bijdragen én een verhoogde betrokkenheid van potentiële kandidaten.

The LAMA-way

  • Learn: Roadmap workshop & werknemers assessments
  • Act: rebranding en onderhoud van sociale media kanalen, aangevuld met recruteringscampagnes en een conversiegerichte landingspagina
  • Measure: driemaandelijke rapportering
  • Adjust: bijsturen van de resultaten

https://www.flowfactor.be/