Client case

Debreuck Neirynck

Introductie

Bij Debreuck Neirynck ontwikkelen ze niet zomaar software, maar robuuste softwareapplicaties volledig afgestemd op de noden van hun klanten. Deze software wordt gebouwd aan de hand van ‘test driven development’ principes, een unieke methodologie die de rode draad vormt binnen het werk van Debreuck Neirynck. Niet zomaar een werkwijze dus, maar een interne filosofie die aan de basis ligt van het duurzame succes van de organisatie.

Om niet alleen deze unieke werkwijze naar buiten te brengen, maar ook talenten aan te trekken om deel uitmaken van de ‘clean code movement’, dompelden we Debreuck Neirynck onder in de LAMA-methodologie.

Onze aanpak

Starten deden we met een strategische workshop: samen brainstormden we over het verhaal en de interne waarden. Om ook de ervaringen van de medewerkers hierin te betrekken, voerden we one on one gesprekken uit bij het volledige team. Hiermee hadden we alle ingrediënten in handen voor een volledige rebranding en de start van een succesvol marketing- en employer branding traject!

Het resultaat

Een volledige rebranding gestoeld op de interne waarden van de organisatie en een nieuwe website waar de boodschap ‘join the clean code movement’ centraal staat. Met als gevolg dat Debreuck Neirynck al enkele nieuwe talenten in hun team mocht verwelkomen!

The LAMA Way

  • Learn: Roadmap workshop & werknemers assessments
  • Act: rebranding en onderhoud van sociale media kanalen,
  • Measure: drie-maandelijke rapportering
  • Adjust: bijsturen van de resultaten